-

Fyfan tjejer, hur länge har vi inte hållt ihop nu? Visst, vi har haft våra perioder då vi har bråkat inte vart med varandra och massa skit. Men ändå har jag alltid kännt att ni ändå finns där! Jag säger det här från djupet av mitt hjärta. Jag är så jävla glad över att jag har er, 3 äkta jävla vänner. Äktare finns inte. Vi är fucking soulsisters, fyra jävla pusselbitar, okej vi passar inte ihop perfekt men i alla fall. Det är med er man har så jävla kul. Våran humor är heeelt jävla sjuk! VI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA. Asså jag känner att jag flippar lite just nu. Men det jag vill komma fram till är att jag älskar er så sjukt mycket, och jag hoppas ni vet det.

Ni gjorde en stor del av mitt 2010, och jag hoppas verkligen att vi håller ihop 2011, även om det inte alltid blir så, så hoppas jag i alla fall.









VÅRAN FUCKING LÅT!

Kommentarer
Postat av: A to the NY!!

Aw ida! Älskar er 10000 varv runt jorden och tillbaka! Finns fan inga bättre än er. Ni är min andra halva. Vi livet ut tjejer, right? Kärlek till er <3

2011-01-01 @ 00:52:21
URL: http://annajorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0